Teolinek's serwis - savvy that clicks

Temat: E91 318d 2.0d 122km chip
było to przeszło 10 lat temu, jak ten rynek kwitł. Co za tym szło, części zamienne z samochodów używanych (wtedy jeszcze mieszkałem w Berlinie co było bardzo wygodne) teraz z powodu nadmiaru czasu wolnego chyba zacznę znów się zajmować tym biznesem. Na marginesie dodam tylko, że samochody sprowadzane z dużych miast chwalą się małym przebiegiem ale za to są bardziej zużyte niż te z mniejszych okręgów miejskich. Co do podkręcania licznika to w niemczech mało kto się tym bawi, to się już dzieje w Polsce z 240k na 120k i każdy jest szczęśliwy,...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=125695



Temat: Goście!
" />Do czego prowadzi głupota rządów, pozwalająca osiedlać się kolorowym bez żadnych ograniczeń,pokazują przykłady Francji ,Wielkiej Brytanii czy nawet Niemiec/dzielnica Kreuzberg w Berlinie/.Imigranci tworzą tam DOBROWOLNIE! własne Getta, w których dewastują ... zasyfianie wszystkiego,czego się dotkną.Spróbuj kupić w Niemczech używany samochód od Turka,to zrozumiesz o czym mówię.Dlatego wszystkich tych Czeczenów,Uzbeków,Arabów i cała resztę należy jak najszybciej odesłać skąd przybyli,a polskich Tatarów pozostawić ,z...
Źródło: ww.orientacja.pl/viewtopic.php?t=5356


Temat: skasowano z tematu o numerze 1670119 mod Rycho T
Firma RAV Fahrzeugteile GmbH, mająca swoją siedzibę w Niemczech, 15528 Spreenhagen (30 km od Berlina), prowadzi hurtową i detaliczną sprzedaż wysokiej jakości, oryginalnych, używanych części zamiennych głównie do samochodów marki Audi i VW...
Źródło: elektroda.pl/rtvforum/topic1670182.html


Temat: Jeździmy najwolniej w Europie
Jeździmy najwolniej w Europie autor: TOMASZ KUNERT. 2007-10-25 Niechlubny rekord: jesteśmy w pierwszej trójce najbardziej zakorkowanych miast. W Warszawie samochody poruszają się ze średnią prędkością 26 km/h. Dlaczego? Stolicę zalała fala używanych aut z Zachodu, nie ma obwodnic ani dobrej komunikacji miejskiej. Badania przeprowadził portal Keepmoving.co.uk, zajmujący się utrudnieniami i warunkami na drogach Wielkiej Brytanii. Zbadał prędkość poruszania się w 30 europejskich miastach. Najwolniej samochody poruszają się w Londynie - 19 km/h, potem w Berlinie - 24 km/h, a następnie w Warszawie - 26 km/h. - To i tak dużo. Często zdarza mi ... września tego roku. Samochody wyposażone w GPS poruszały się w wyznaczonych obszarach. Na podstawie odczytów pozycji wyliczono prędkość. Szybszy od Warszawy jest Rzym (ok. 30 km/h), Paryż i Monachium (32 km/h), ... wprowadzono nawet opłatę za wjazd do centrum. Berlin go dogania, bo w stolicy Niemiec jest boom inwestycyjny. A Warszawa? Przeżywa samochodowe oblężenie od momentu wstąpienia Polski do Unii Europejskiej. Na Mazowsze trafiło ponad 250 tys. używanych aut (więcej jest tylko w Wielkopolsce) na 3 miliony sprowadzonych z zagranicy. W stolicy przypada ok. 434 samochodów na tysiąc mieszkańców, a nowych dróg brak. Hamburg ... Komentarz: Ciekawe... A u mnie jak się robi ciszej i samochody jadą przepisowe 60 km/h to wiadomo, że stoją chłopcy radarowcy... Może średnio w mieście jest to tylko 26 km/h, ale...
Źródło: forum.zm.org.pl/viewtopic.php?t=522


Temat: RAPORT AWARYJNOŚCI - DEKRA
nimi warsztatami samochodowymi. W raporcie uwzględnione zostały jedynie te marki i modele, które były badane dostatecznie często, w wyniku czego prezentowane wyniki można uznać za wiarygodną analizę usterkowości samochodów używanych. W wyniku przeprowadzonych kontroli w 53,3% (2004: 53,1%) wszystkich samochodów nie wykryto żadnych usterek. W przypadku 27,2% (2004: 25,9%) wystąpiły niewielkie awarie, zaś w 19,5% aut (2004: 20,9%) musiano powtórzyć badanie w związku z wystąpieniem poważnych usterek. Oczywiście najlepiej w badaniu wypadły auta najmłodsze, do pięciu lat. Aż w 80,8% samochodów maksymalnie trzyletnich nie znaleziono żadnej usterki, a w grupie aut z przedziału 4-5 lat 66,9% aut okazało się bezawaryjnych. Im starsze auta, co oczywiste, tym częściej pojawiały się usterki i to poważne. Aż 30,7% ponad siedmioletnich samochodów miało poważne usterki uniemożliwiające dalszą jazdę. DEKRA zostala założona w Berlinie w 1925 r. W pierwszym okresie działania DEKRA zajmowała się głównie badaniami technicznymi pojazdów oraz ustalaniem rzeczywistych kosztów ich napraw. W dniu dzisiejszym koncern DEKRA posiada ... certyfikaty zgodności z normami ISO 9000, QS 9000, VDA 6.1, a także na produkty, usługi oraz systemy zarządzania ochroną środowiska. Wiecej o DEKRA ... http://www.uzywane.mojeauto.pl/raport2005/
Źródło: bmw-sport.pl/viewtopic.php?t=1659


Temat: "przed szkodą i po szkodzie, Polak 'GŁUPI' "
http://www.autofirmowe.pl/20864,europa_ ... datki.html Jak pisze Andrzej Kublik w "Gazecie Wyborczej", ponad 200 mln euro budżet Francji będą kosztować ulgi dla nabywców nowych samochodów. Do końca 2009 r. rząd będzie dawał 1000 ... Środki mają posłużyć do sfinansowania akcji kredytowania zakupów nowych samochodów. Z pomocą dla motoryzacji - uznanej przez UE za jeden z dwóch kluczowych sektorów europejskiej gospodarki - spieszą także inne państwa. Od połowy grudnia trzykrotnie wzrosną podatki od używanych aut z importu - postanowił wczoraj rząd w Bukareszcie. Tamując napływ używanych pojazdów, rząd Rumunii zachęca jednocześnie do zakupu nowych samochodów. Z 800 do 1000 euro Bukareszt zwiększył wczoraj premię dla kierowców kupujących nowe auta, którzy jednocześnie oddadzą na złom ponad 12-letni samochód. Rumunia zwróciła się też do Brukseli o zgodę na zawieszenie do końca przyszłego podatków od rejestracji aut, ale tylko nowych. Nabywcy nowych aut w Niemczech przez rok będą zwolnieni z podatku drogowego - postanowił w listopadzie Berlin. Na dwa lata z tego...
Źródło: bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=103340


Temat: Multivan
" />Oto moje autko. Multivan 1991 rok produkcja, pierwsza rejestracja 1992. Sprowadzilem go z niemiec z berlina we wrzesniu ubieglego roku. autko z udokumentowanym i sprawdzonym przebiegiem 215kkm. Był używany tylko jako samochód wakacyjny, serwisowany, bezwypadkowy i zadbany. Odkąd pamietam chciałem miec busa : Najpierw strasznie chorowałem na T1 (kiedys sobie sprawie). Później zapragnalem T3 z końca produkcji ale filmik z crash-testu ... dalej towarzyszył w wielu udanych podróżach. Jezeli chodzi o plany to chciałbym: - Polakierowac cały samochód(raczej na biało chociaż wolałbym zielony) , gdyż po zimie w polsce wysypało sie wiele rdzawych plamek w miejscach odprysków tak wiec chce miec spokój z rudą na dłuugi czas i zarazem odswierzyc troche samochód. - przyciemnić szyby - załozyć TV + DVD z tyłu i radio...
Źródło: bus-forum.pl/viewtopic.php?t=5065


Temat: Berlin - nowe przepisy ekologiczne - zmiany w ruchu
Mediolan jako pierwsze miasto w Europie wprowadza dziś podatek od spalin. Berlin zakazał wczoraj wjazdu do centrum starym, najbardziej trującym samochodom, co wzburzyło wielu Polaków. Europejskie miasta ogarnia nowa ekologiczna moda, która może mocno uderzyć kierowców po kieszeniach. Na forum internetowym "Głosu Szczecińskiego" toczy się dyskusja, użytkownik "Zenek" jest pewien, że ekologiczne obostrzenia w Berlinie wprowadzono celowo przeciw Polakom: "Żądam podobnych opłat ekologicznych dla Niemców przy wjeździe do Świnoujścia i Szczecina. Zobaczymy, jaka będzie ich reakcja". Wtóruje mu "gryfita", który uważa, że Niemcy specjalnie zalali nasz rynek swoimi starymi, używanymi autami, a potem otworzyli granice i wprowadzili w Berlinie ekologiczną strefę: "Nie łudźmy się, że to przypadkowe posunięcie Niemców, oni potrafią liczyć". Berlin zakazuje... Od wczoraj centrum Berlina, a także Hanoweru i Kolonii jest tzw. zieloną strefą ekologiczną. Wszystkie wjeżdżające samochody muszą mieć plakietkę, która kosztuje 5 euro. Problem w tym, że właściciel samochodu wyprodukowanego przed 1996 r. takiej plakietki nie dostanie. I to najbardziej oburza przygranicznych Polaków. Od wejścia do UE w 2004 r. rzuciliśmy się na tanie, sprowadzane z Niemiec używane auta, co roku w Polsce przybywa setek tysięcy 10-letnich i starszych volkswagenów, BMW czy mercedesów. Teraz wiele tych samochodów jest za starych, by wjechać do centrum Berlina, Kolonii czy Hanoweru, a wkrótce prawdopodobnie i do kolejnych miast za Odrą. Z tego, że strefa uderzy w Polaków, zdają sobie sprawę władze Berlina. Na stronie internetowej magistratu można przeczytać informację o nowych zasadach po polsku (http://www.berlin.de/umweltzone). Wynika z niej, że z każdym rokiem będzie gorzej. Od 2010 r. plakietkę i zarazem prawo wjazdu do centrum Berlina dostaną tylko samochody wyprodukowane po 2006 r. (albo po 2001 r., ale z filtrem). Jednak to, co tak wzburza wielu polskich kierowców, ... od dzisiaj kontrolują, czy przejeżdżające samochody mają nalepkę świadczącą o tym, że właściciel zapłacił podatek od spalin. Jeśli pojazd nie ma takiej nalepki, zdjęcie z kamery wędruje do komputera, który na ... będzie go to słono kosztować. Za nalepkę, tzw. EcoPass, właściciele pojazdów najbardziej przyjaznych środowisku zapłacą 2 euro za dzień, najstarszy i najmniej ekologiczny samochód będzie kosztował kierowcę nawet 10 euro. Miasto ... temu wprowadzono tzw. podatek od korków od wszystkich samochodów wjeżdżających do centrum, bez względu na to, czy są ekologiczne, czy nie. Ale już od 4 lutego w brytyjskiej stolicy zostanie dodatkowo ... Singapur ustalił np. pułap ilości samochodów, które mogą być zarejestrowane w tym mieście-państwie. Kupujący samochód często musi czekać, aż ktoś inny wyrejestruje swoje auto i zrobi się miejsce. Często jednak to kierowcy okazują się sprytniejsi od urzędników. Niektóre włoskie miasta próbowały wprowadzić dni, w których mogą jeździć tylko samochody z parzystym numerem rejestracji i na odwrót. Wtedy Włosi zaczęli kupować sobie drugie samochody. Źródło: Gazeta Wyborcza Dodatkowe informacje na ten temat z ambasady http://www.berlin.polemb.net/index.php?document=928
Źródło: motodriver.eu/viewtopic.php?t=5878


Temat: 1924 Hanomag 2/10 PS Komissbrot
" />Pionierski mikrosamochód - jedna z ikon motoryzacji (C) CS.Wikipedia (C) Tipcar.net (C) Wolfsburg-citytour.de (C) Autowallpaper.de ">Firma Hannoverische Maschinenbau AG była znanym w Niemczech producentem maszyn, traktorów i innego ciężkiego sprzętu. W 1924 roku wdrożyła do produkcji swój pierwszy samochód osobowy, który odznaczał się niezwykłą, nawet jak na tamte czasy prostotą konstrukcji. Ten malutki dwuosobowy pojazd napędzany jednocylindrowym silnikiem chłodzonym wodą nie ... Niskie koszty nabycia oraz eksploatacji sprawiły, że samochód sprzedawał się dobrze i pozostawał w produkcji do 1929 roku. Liczne grono krytyków pojazdu nadało modelowi 2/10 PS szyderczy przydomek ‟komissbrot”, który wziął się z rzekomego podobieństwa jego nadwozia do bochenka razowego chleba. Samochód rzeczywiście nie był piękny, a na dodatek wyglądał identycznie z przodu i z tyłu. Nie zraziło to grona prawie 16 tysięcy nabywców Hanomaga, który na ulicach Berlina był nawet używany jako taksówka. Powodzenie ‟komissbrota” sprawiło także, że firma zdecydowała się na rozbudowę działu zajmującego się produkcją samochodów i wkrótce stała się jednym z bardziej znaczących producentów w Niemczech okresu międzywojennego. Silnik: czterosuwowy, jednocylindrowy, górnozaworowy z wałkiem rozrządu w korpusie, umieszczony z tyłu Średnica cylindra ´ skok tłoka: 80 mm ´ 100 mm ... Internetowa encyklopedia samochodów osobowych http://www.weso.gower.pl (C) Rostocki Aleksander M. - Historia starych samochodów; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1987 (C) Rychter Witold - Dzieje samochodu; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1987 (C) Roediger Wolfgang - Hundert jahre automobil; Urania-Verlag, Leipzig/Jena/Berlin, 1988
Źródło: samochodyswiata.pl/viewtopic.php?t=25750


Temat: Artykul w Gieldzie Samochodowej !!!
przedsiębiorstw kosztem innych. Wszystko wskazuje, że chodzi o interesy wielkich producentów samochodów. - To się kłóci z poczuciem sprawiedliwości, ale może jest to zgodne z prawem? - Nie. Teoretycznie, gdyby ktoś ... rejestrujących wóz sprowadzony z zagranicy wyciągu z homologacji lub potwierdzenia producenta o Euro 2? - Bo nie domagają się takich dokumentów od osób, które kupiły taki sam używany samochód w Polsce. ... to chodziło, to przepis obowiązywałby także w stosunku do aut już jeżdżących po Polsce, a takich dokumentów nie żąda się przy rejestracji używanych samochodów kupionych w obrocie wewnętrznym. Mamy więc do czynienia z dyskryminacją pewnego rodzaju towarów. A takiej dyskryminacji zabrania prawo unijne. Zgodnie z Układem Europejskim to obojętne, czy kupuję samochód w Berlinie, czy w Gołdapi. Oba auta powinny być traktowane tak samo, bo UE z punktu widzenia gospodarczego to jeden organizm. W Unii obowiązuje zasada proporcjonalności, więc skoro chodzi o ochronę środowiska, ograniczenia powinny w takim samym stopniu dotyczyć wszystkich samochodów, nie tylko tych sprowadzanych z innych krajów UE. - Co więc powinienem zrobić, gdybym chciał zarejestrować samochód bez potwierdzenia Euro 2? - Powinien pan złożyć wniosek we właściwym wydziale komunikacji. Otrzyma ... artykuł 25. Europejski Trybunał Sprawiedliwości już się zajmował takimi sprawami i w 1987 roku zakazał na przykład stosowania podobnych praktyk Włochom, które wtedy także próbowały sztucznie powstrzymać import używanych samochodów. Podobnie przegrały Niemcy, które chciały ograniczyć import holenderskiego piwa Heineken. Pretekstem były jakieś dodatki, których nie ma w piwach produkowanych w Niemczech. Europejski Trybunał Sprawiedliwości orzekł jednak, że jeżeli w Holandii nikt się takim piwem nie otruł, to nie ma przeciwwskazań, żeby sprzedawać je także w Niemczech, a sprawę dodatków można rozwiązać w inny sposób: informując o ich obecności w piwie na etykietach. ... nie było na to skargi ze strony żadnego ważnego podmiotu gospodarczego. Duże koncerny samochodowe nie są zainteresowane taką skargą, bo ograniczenie importu używanych aut przez prywatne osoby jest w ich interesie,...
Źródło: beta.tuningforum.pl/viewtopic.php?t=18654


Temat: Muzulmanska inwazja na Europe.
" />No to dokładamy do pieca -- Najwięcej przestępstw popełnianych przez młodocianych dokonują w Niemczech imigranci oraz ich dzieci, i to głównie z krajów islamskich. Takie dane przedstawił w najnowszym raporcie Federalny Urząd Kryminalny (BKA). Samochód podpalony przez imigrantów podczas zamieszek we Francji Jego szef Joerga Ziercke opublikował raport o przestępstwach kryminalnych z uwzględnieniem kontekstu migracji i jej wpływu na bezpieczeństwo kraju oraz Unii Europejskiej. Z dokumentu wynika, że młodociani przestępcy najczęściej wywodzą się z grup imigrantów. Według BKA, młodzi imigranci znacznie częściej są notowani niż młodzi rodowici Niemcy - jeśli chodzi o ... są sprawcami przestępstw kryminalnych, jak też ich ofiarami. Ta ostatnia grupa pada najczęściej ofiarami swoich rodaków. Pfeifer prowadził badania przez wiele lat w 11 dużych niemieckich miastach. W raporcie stwierdził, że ... sprawcami aż 44,3 proc. przestępstw (liczba ta obejmuje również liczne gwałty, do których dochodzi w tureckich rodzinach). Niezintegrowani Podstawowym powodem takich statystyk, jest - zdaniem wielu niemieckich socjologów - brak możliwości integracji cudzoziemców pochodzenia islamskiego z tutejszym społeczeństwem. W opinii wielu polityków, spowodowane jest to przede wszystkim brakiem chęci przybyłych do Niemiec muzułmanów do jakiejkolwiek integracji z Niemcami. Potwierdza to także socjolog ... żyć w Niemczech w sposób nowoczesny, często stają się powodem bardzo ostrych konfliktów, kończących się przestępstwami w rodzinie (zdarzają się też mordy). Problemy i konflikty pojawiają się już w przedszkolu, podczas nauki w szkołach powszechnych i średnich, gdzie obowiązkowa jest nauka wychowania fizycznego i dziewczynki powinny według niemieckich przepisów nosić podczas zajęć odpowiedni strój gimnastyczny. Niestety, rodziny tureckie (ale także inne muzułmańskie) zakazują ze względów religijnych noszenia takich skąpych strojów i zabraniają publicznego przebierania się. Podobnie sprawa ma się z basenem, który jest w tutejszych szkołach bardzo często używany podczas zajęć. Według ekspertów, ... na ulicy Imigranci stanowią także największą część wśród wszystkich niemieckich bezrobotnych. W tej grupie społecznej występuje najwięcej młodych ludzi bez ukończonej żadnej szkoły lub z minimalnym wykształceniem podstawowym bez wyuczonego zawodu. Bezrobocie wśród młodzieży cudzoziemskiej jest o 50 proc. większe niż wśród młodzieży niemieckiej. Cudzoziemcy tworzą w większych niemieckich miastach swoiste getta, w których często mieszka ich ponad 80 procent. Do takich dzielnic należą między innymi: Altona, St. Georg czy Sternschanze w Hamburgu lub też Kreuzberg, Wedding czy również Neukoeln w Berlinie. W tych dzielnicach cudzoziemska młodzież pozostawiona zazwyczaj sama sobie często popada w konflikt z prawem. Ostatnio sceną bójek cudzoziemskich gangów z policją (podobnych do tych z Paryża, choć jeszcze nie na taką skalę) był Berlin. W ciągu ostatnich dwóch dni doszło w...
Źródło: kibice.net.pl/forum/viewtopic.php?t=1921


© 2009 Teolinek's serwis - savvy that clicks - Ceske - Sjezdovky .cz. Design downloaded from free website templates